نمایش جزئیات

غم‌نهفته ... سینه زنی و توسل به حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام اجرا شده شب اول محرم۱۴۰۴به نفسِ حاج‌ محمد رضا بذری

غم‌نهفته  ... سینه زنی و توسل به حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام اجرا شده شب اول محرم۱۴۰۴به نفسِ حاج‌ محمد رضا بذری

غم نهفته توی اسمت
 چشای نوکراتو ترکرد 
نون حلال پدرامون
 بود که تو روضه ها اثر کرد

دوباره ماه غمت اومدو
بازم زدندن سیاهی محرم 
گرفته ماتم دل آدم و عالم 
یه مادر با قد خم تو روضه میگیره دم 

«یابنی قتلوک ذبحوک ومن الماءمنعوک »

پیروهن عزا تنم کرد
بابام بادست پینه بسته اش 
گریه تو روضه رویادم داد
 قربون اون دل شکسته اش

نمیره عشقت حسین جان رو به سردی 
منو‌ با یه نگاهت آقا دیونه کردی 
پای غم تو چشام کاسه خونه 
شب جمعه ها زهرا برات روضه میخونه 

«یابنی قتلوک ذبحوک ومن الماءمنعوک »

مسیر روضه ات داره آقا 
میره بسمت ته گودال
سخته برام روضه بخونم
 تنش رو خاکا زبونم لال

سرت رو نیزه است جلو چشای زینب 
تنت مونده رو خاکا به زیر سم مرکب 
چقدر شلوغه دور پیکرت آقا 
زبون می گیره واست خود حضرت زهرا 

«یا بنی قتلوک ذبحوک ومن الماءمنعوک»

برمشامم میرسدهرلحظه بوی کربلا 
بردلم ترسم بماند آرزوی کربلا
تشنه آب فراتم ای اجل مهلت بده 
تا بگیرم در بغل قبر شهید کربلا

نظرات

در حال بارگذاری...