نمایش جزئیات

بازم داره تو‌کوچه ... سینه زنی و توسل به حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام اجرا شده شب اول محرم۱۴۰۴به نفسِ سید مهدی میرداماد

بازم داره تو‌کوچه ... سینه زنی و توسل به حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام اجرا شده شب اول محرم۱۴۰۴به نفسِ سید مهدی میرداماد

داره تو کوچه های شهر
 نسیمی از غم تو میوزه 
تا این خدا خدایی میکنه
باد به پرچم تو میوزه

الان نزدیک هزار و چهار صد ساله
چشها گریون مصیبت گوداله
دارن عاشق هات زیاد میشن هر ساله 

صد بار اگه دنیا رو بگردی
دردی مثل این درد نمیشه 
صد سال هم اگه بگذره باز هم 
آتیش غمت سرد نمیشه
 
«یا اباعبدالله.. حسین یا ثارالله ..»

لطف مادر شماست اگه
که رو به هر کسی نمیزنم
سرم بلنده آخه زیر این
پرچم تو سینه میزنم

الان سی ساله که واسه تو سربارم 
من هر چی دارم از  این گدایی دارم 
یه روز جونم رو پای غمت میزارم 

صد ساله دیگه هم بیام محاله
 از گریه برات سیر شم آقا
من عاقبتم بخیره وقتی 
پای علمت پیر شم آقا

«یا اباعبدالله حسین یا ثارالله»

نظرات

در حال بارگذاری...