نمایش جزئیات

یه‌کنج از حرم ... روضه و توسل به حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام اجرا شده شب دوم محرم۱۴۰۴به نفسِ حاج‌ میثم مطیعی

یه‌کنج از حرم ... روضه و توسل به حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام اجرا شده شب دوم محرم۱۴۰۴به نفسِ حاج‌ میثم مطیعی

"استغفرالله الذی ربی و اتوب الیه
استغفرالله من جمیع الذنوب،استغفرالله من کل ذنب اذنبته و من کل خطیئه اخطاتها..."این همه بخشیدی؛یه بار دیگه من رو ببخش.بازم من رو راه دادی از دست خودم خسته ام مولا...این همه خوبا رو انتخاب کردی،برا خودت سوا کردی،من چی کار کنم؟شهدا رفتند،من هنوز اسیر نفس امّاره ام...خدایا منتظر بودم محرم بشه بیام هم برای امام حسین گریه کنم،پاک بشم هم برا شهدا بیام گریه کنم...جنگ بود،صدای موشک و انفجار بود گفتم:الان وقت نیست...بگذره،میام یه دل سیر گریه میکنم بیا یه فکری به حال ما کن...*

یه کنج از حرم بهم جا بده
دلم تنگته، خدا شاهده

ما را به سخت جانی خود این گمان نبود...

یاد سیدحسن نصرالله بخیر...
یاد سیدهاشم بخیر...
یاد حاجی زاده بخیر...

عبدک ببابک،مسکینک ببابک...من رو رد نکنی مولا..باید ردم کنی،میدونم...ولی مولای مهربونی...دستاتون رو بلند کنید
به نگرانی بچه های حسین به نگرانی اهل حرم..به سوز دل اهل حرم وقتی روز یازدهم نگاه به این پیکر پاره پاره انداختن، رفتن کوفه...الهی العفو..شاید اربعین زنده نباشن...اگر همین جوری مردم...مادرت شاهده من خیلی دوست دارم...*

یه کنج از حرم بهم جا بده
دلم تنگته،خدا شاهده...
هوای حرم،هوای بهشت
ببر کربلا به جای بهشت

"السلام علیک یا اباعبدالله"از سرازیری باب القبله بیاید پایین،بریم زیارت...فردا کربلا مهمونایی داره،بعضیا با شمشیرای تیز میان،بعضیا سنگ‌جمع کردن از کوفه بیان کربلا،بعضیا به اسباشون نعل تازه زدن*

"السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک علیک منی سلام الله ابدا ما بقیت و بقی اللیل والنهار ولاجعله الله آخرالعهد منی لزیارتکم...السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین وعلی اولادالحسین و علی اصحاب الحسین"

*ای به قربان اون آقایی که اونقدر بهش شمشیر و نیزه زدن...سیدبن طاووس نوشته:"حتی بقی کالقنفذ"بدنش مثل خارپشت شد...حسیین...*

نظرات

در حال بارگذاری...